Paranoiac to gra typu freeware autorstwa Uri.
Jest to horror przygodowy wykonany w programie WOLF RPG Editor.
____________________
Pobierz Paranoiac
________________________________

____________________
Walkthrough i Solucje
____________________
1. Dzień
Rozejrzyj
się po domu. (Wystarczy, że wejdziesz do pokoju gościnnego na
drugim piętrze.) Poza tym zapamiętaj gdzie jest telefon i jak tylko
zacznie dzwonić, odbierz go. Następnie idź do łazienki na
pierwszym piętrze i weź prysznic. Pokój gościnny mieści się na
drugim piętrze, pierwszy z lewej.
1.
Noc
Idź do kuchni po wodę, po czym wróć na górę. Sprawdź otwarte
drzwi. Wejdź i rozejrzyj się w środku. Sprawdź regał po prawej
aby znaleźć notatkę. Wyjdź z pokoju, a kiedy pojawi się potwór
– uciekaj.
Martwy punkt – Kominek (Salon)
Martwy punkt – Kotatsu (Pokój Tradycyjny na 1. Piętrze)
2.
Dzień
Zobacz, gdzie pasuje klucz. Sprawdź lewą stronę toaletki, by
znaleźć notatkę. Zejdź na dół i odbierz telefon. Pójdź do
ogrodu i sprawdź kwiaty, by znaleźć klucz. Znowu, zobacz gdzie
pasuje. Następnie w środku, w szafkach po lewej stronie znajdziesz
kolejny klucz. Wyjdź, przypomnij sobie treść pierwszej notatki i
otwórz sejf w salonie, aby zdobyć kolejny klucz. Następnie wyjdź
z pokoju. Kiedy usłyszysz dzwonek, otwórz drzwi.
2.
Noc
Idź odebrać telefon. Kiedy pojawi się potwór – uciekaj.
Martwy punkt – Szafka (Składzik)
Martwy punkt - Szafa na futon (Pokój Tradycyjny na 2. Piętrze)
3.
Dzień
Jeśli masz klucz, zobacz gdzie on pasuje i wejdź. W jednym z
regałów w rogu znajdziesz notatkę. Następnie udaj się do
garderoby i jeszcze raz sprawdź sukienki po klucz. Znowu sprawdź
drzwi. Kiedy wejdziesz do środka, zagraj na pianinie. Wyjdź i
otwórz drzwi.
3.
Noc
Pokręć się po drugim piętrze. Kiedy usłyszysz pianino, zejdź do
pokoju muzycznego. A jak pojawi się potwór – uciekaj.
Martwy punkt – Łóżko (Pokój Gościnny)
Martwy punkt – Szafa z lustrem (Garderoba)
4.
Dzień
Zadzwoń do mamy. Sprawdź, gdzie pasuje klucz. Zajrzyj do kosza po
notatkę. Pójdź do pokoju wujka i zacznij bawić się oświetleniem
aby zdobyć klucz. Znajdź i otwórz tym kluczem pokój. W szafce po
lewej stronie łóżka znajdziesz notatkę. Następnie zejdź do
ogrodu i zajrzyj do studni. W środku sprawdź ściany i wejdź w
utworzone przez siebie przejście. Idź prosto przed siebie, dopóki nie wyjdziesz. Jeśli chcesz zapisać
grę, rób to pod koniec mapy, a nie na początku. Idź do łóżka.
4.
Noc
Spróbuj wyjść z domu. Uciekaj, kiedy pojawi się potwór.
Martwy punkt – Szafa (Łazienka)
Martwy punkt – Pod zlewem (Kuchnia)
5.
Dzień
Otwórz
ostatnie drzwi. Idź na drugie piętro i zajrzyj do komody obok
ubikacji. Razem z latarką wróć do pokoju w piwnicy. Rozejrzyj się
w środku; na murze znajdziesz kod: 2436. Zapamiętaj go i idź do
pokoju cioci, a następnie odblokuj nim komputer. Przeczytaj
pamiętnik i zejdż na dół. Zanim otworzysz drzwi, ZAPISZ GRĘ.
Tam
jest najprawdziwszy potwór.
Odbierz telefon.
Idź do biblioteki.
Uciekaj do piwnicy.
To
tylko złudzenie.
Odbierz telefon.
Idź do biblioteki.
________________________________
________________________________
wow
OdpowiedzUsuń